Klanten waarderen gebruiksgemak HFMtalentindex met 8.5

Klanten van HFM waarderen het gebruikersgemak van HFMtalentindex gemiddeld met een 8.5. Dat is een van de uitkomsten van een onderzoek dat HFM onlangs uitvoerde onder gebruikers van het online assessmentsysteem.

Gebruikerstraining

Klanten geven in het onderzoek aan dat ze het makkelijk vinden om deelnemers zelf uit te nodigen voor een online assessment en na afloop direct een rapport te downloaden. De gebruikerstraining helpt hen daarin goed op weg, getuige een gemiddelde beoordeling van 8.2. Trainer en accountcoördinator Sabine Baijlé-Yuusef: ‘Ik maak binnen HFM zelf al jaren gebruik van HFMtalentindex, dus ik ken de ins en outs van de online testomgeving. Het is leuk om klanten daarin wegwijs te maken, zodat ze snel aan de slag kunnen.’

Servicedesk

De servicedesk van HFMtalentindex krijgt ook waardering. 95% van de klanten vinden dat zij goed tot zeer goed geholpen worden als ze een vraag hebben. Niemand oordeelt negatief over de servicedesk. Sabine: ‘We doen hard ons best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen.’ Collega Lieke van der Zanden, medewerker product development & support, valt haar bij: ‘Het is fijn om te horen dat klanten onze productondersteuning waarderen. Daar ben ik best trots op.’

Vernieuwingen

Klanten spraken in het onderzoek ook hun wensen uit voor nieuwe en verbeterde mogelijkheden in hun HFMtalentindex-systeem. Stefan van der Zanden vormt samen met Lieke het kloppend hart van het Research & Development team van HFM en is blij met alle input. ‘Ik vind het geweldig dat klanten zo actief met ons meedenken. We onderzoeken op dit moment welke vernieuwingen we kunnen realiseren. Onze insteek is natuurlijk om HFMtalentindex nog gebruikersvriendelijker te maken. Ik wil iedereen die deze enquête heeft ingevuld dan ook hartelijk bedanken voor alle goede ideeën!’